Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

24 grudnia 2015

Wewnętrzny Krąg Błyskawicy

calendar_month 24 grudnia 2015

Aby zacząć zadania związane z głównym wątkiem historii, po ukończeniu których odblokuje się Wam reputacja w Wewnętrznym Kręgu Błyskawicy, musicie: 

-Mieć najwyższy poziom reputacji w Kręgu Błyskawicy (Podziwiana); 
-Pomóc w zadaniach, gdzie spłacacie z Lisą dług wobec Śpiącej Wdowy i uleczacie jej korzenie; 
-Zamknąć WSZYSTKIE szczeliny pandoryczne.

Jak zrobić pomiar kamienia runicznego?

Na kamieniu w rzędzie znajdują się runy. Każdą z nich po kolei, tak jak są ustawione od góry do dołu, musicie znaleźć wśród wszystkich znaków krążących wokół. Pamiętajcie jednak, że macie na to ograniczenie czasowe! Następnie pozostaje tylko odebrać punkty reputacji u kamienia, którego pomiar robiliście.


Trudniejszym zadaniem jest znalezienie tych kamieni. Są one duże dzięki czemu widoczne z daleka i nie za bardzo schowane, ale trzeba poświęcić naprawdę wiele czasu, by odszukać je wszystkie. Oto lista lokalizacji:

X:29 Y:282- Wyspa Padok, na trasie wyścigu, tutaj zaczynamy zadania z pomiarem kamieni
X:41 Y:274- Wyspa Padok, wschodnia strona wyspy, pomiędzy dużym padokiem a Wyspą Złamanego Zęba
X:162 Y:215- przy murze za cyrkiem na Wzgórzu Nilmera
X:198 Y:132- Pola Everwind
X:204 Y:152- Pola Everwind, blisko trasy wyścigu Willa z młyna
X:251 Y:161- Złote Pola, na obrzeżu Głuchych Lasów, u brzegu rzeki Srebrnej Pieśni
X:225 Y:170- przy drzewie LANDON ♥ ANNA na obrzeżu Głuchych Lasów
X:248 Y:111- Głuche Lasy, niedaleko padoku druidów
X:262 Y:102- przy spiralnym portalu prowadzącym do sekretnego kamiennego kręgu
X:249 Y:92- padok druidów w Valedale, znajdują się tu 2 kamienie
X: 258 Y: 93- za padokiem druidów w Valedale
X:190 Y:200- obszar pomiędzy Farmą Steva a Zamkiem Srebrnej Polany
X:252 Y:214- niedaleko Punktu z Kucykami i Opactwa Doyla
X:310 Y:233- południowa część Jodłowego Gaju
X:300 Y:220- niedaleko kopalni Srebrnej Polany
X:74 Y:143- DZW, niedaleko Wzgórza Strachów na Wróble
X:71 Y:128- DZW, niedaleko kamienia podanego wyżej (trochę bliżej wioski), jadąc główną drogą do wioski Zachodni Przylądek skręć w prawo w stronę lasu
X:14 Y:226- Za murem przy arenie stajni Jorvik
X:99 Y:206- koło drogi na zapomniane pola, przy moście zrobionym z cegieł
X:86 Y:166- Zapomniane Pola, koło miejsca na grilla na górce
X:48 Y:183- Zapomniane Pola, koło plaży po drodze do pradawnego drzewa
X:53 Y:199- Zapomniane Pola, na górze obok pradawnego drzewa
X:63 Y:194- Zapomniane Pola, na jednej z większych górek
X:70 Y:181- Zapomniane Pola
X:167 Y:304- Epona, Wschodnie Zbocze
X:138 Y:395- Epona, Wyspy Zachodzącego Słońca
X:47 Y:318- Epona, Wybrzeże Wrak
X:62 Y:314- Epona, niedaleko Starej Farmy Burza
X:62 Y:300- Epona


157 komentarzy:

  1. Też mam już dość Adele XD A co do kamieni i tak nie mam zrobionej reputacji w kręgu błyskawicy... Ale fajnie ,że dodałaś listę bo napewno wielu osobą pomożesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mel naj :D

      Usuń
    2. Dzięki ^^) dzisiaj mi się zaczęła ta reputacja i chcę ją zrobić jak najszybciej w porównaniu do szczelin pandorycznych <3 :D ^^)

      Usuń
    3. fajny blog ♥

      Usuń
    4. Na ppk nie ma żadnych XD

      Usuń
  2. Ja Adele nigdy nie mam dość :) Jeszcze jakieś 2 dni i repka chyba będzie zrobiona bo zauważyłam, że od każdej szczeliny dostajemy 110 pkt ;) I kolejna przydatna lista thx Mel
    ~Avis Wolfdotter

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie prawda jedna szczelina daje 400 pkt. do repki ; )

      Usuń
    2. Dawniej dawała 110 a po aktualizacji 400

      Usuń
    3. Ja Dostawałam 500 Pkt. i Tylko Musiałam Biegać Do Avalona, a Mi Się Nie Chciało xDDD
      Teraz Mam z Kamieniami Runicznymi i Melissa Bardzo Mi Pomogła <3 Pozdrawiam <3

      Usuń
    4. Ze szczelin pandorycznych dostajesz 400 punktów reputacji, po zamknięciu jej i oczyszczeniu pochłaniacza cieni i Avalona.

      Usuń
  3. Mel zapomniałaś dodać koło drzewa landona i anny x:225,y:170

    OdpowiedzUsuń
  4. Mel, mam pytanie.
    Czy jak się wbije 'Lubianą' w tym Wewnętrznym Kręgu Błyskawicy, to kamienie nie są już aktywne? Bo dzisiaj wbiłam i już nie świecą na różowo xD

    /Blanka Appleyard

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też już nie mam. Chyba jest tylko do lubianej

      Usuń
    2. Oj Julciak, Julciak... xd

      Usuń
    3. Ja też nie mam

      Usuń
    4. Blanka musisz być tam podziwiana , zrobić zadania i wtedy masz :)

      Usuń
    5. Ja mam 735 tam repki , i już dalej nie mg...
      Chyba że tylko do tego momentu można

      Usuń
    6. Na stronie sso była już jakiś czas temu rozpiska odnośnie reputacji wiążących się z główną fabułą i było tam napisane, że w wewnętrznym kręgu błyskawicy trzeba mieć tylko lubianą :) I myślę, że dobrze zrobili, że nie przedłużali tej reputacji bo gdyby tego nie zrobili, to nie wiem, co ja bym zrobiła, gdybym musiała te wszystkie kamienie obczajać xD Pozdrawiam

      Usuń
  5. Regina Mistlake24 grudnia 2015 12:16

    Wrzucam mapkę wszystkich kamieni (oznaczałam z listy).
    http://bankfotek.pl/image/1961493.jpeg
    Mam nadzieję, że jest w miarę dokładna c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci bardzo! Właśnie tego mi brakowało ^^
      Mel, tobie również jestem bardzo wdzięczna za to, że odnalazłaś dla nas wszystkie kamienie runiczne! :)

      Usuń
    2. Aa.. faktycznie, przepraszam :/
      Ale zawsze coś, znamy przynajmniej większość lokalizacji więc nie narzekam ;)

      Usuń
  6. Dzięki za współrzędne kamieni- przydało się ;)
    Świetny blog!
    PS Zapraszam do siebie:
    lydia-kinglake-starstableonline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Why Adele cross the road?

    To say Hello from the Other side

    hshshshshshshsshhshshs
    ~Marg

    OdpowiedzUsuń
  8. Mel gdzie kupiłaś spodnie ze zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  9. A i jeszcze jedno... skąd można pobrać sony vegas, dasz linka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak chcesz mieć pełną wersję Vegasa to musisz kupić. :/

      Usuń
    2. Noe trzeba :) Ja mam pełną wersje i jakoś nie musiałam kupić ;)

      Usuń
    3. Elara ja też XD Pozdrawiam karpełęłełe

      Usuń
  10. Jest też trzeci kamień blisko zagrody padoku druidów

    OdpowiedzUsuń
  11. O nie.. ile tego jest.. No nic, uciekam się bawić. Dzięki za dodanie tego :) Życzę Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolo tego domu w Fir jest i kolo drzewa z wycietym sercem. A i jeszcze jeden kolo Padoku Druidow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co się wszyscy czepiają albo patrzą tylko na mape współrzędne podała i dała jeszcze nazwe co obok czego ona wyszystko to podała tylko zobacz lepije

      Usuń
    2. kobieto, patrz na date :'D

      Usuń
    3. ty tez patrz na date ; )))))

      Usuń
  13. WoW! nie mogę się tych questów doczekać! Obliczyłam, że aby odblokować te zadanka muszę zamknąć jeszcze 35 szczelin pandorycznych, ale jakoś chyba pójdzie bo na Twoim blogu sprawdziłam(codziennie na niego wchodzę żeby poczytać i sprawdzić pandorię i jest extra) że już jutro mam aż 5 więc nieb jest źle. Pozdrowienia dla najlepszej blogerki ever i WESOŁYCH ŚWIĄT!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wlasne chce przypomniec czy jak mamy Lubiana to juz ich nie ma? Prosze Mel sprawdzisz to? Dzienkuje, Klaudia Skygarden

    OdpowiedzUsuń
  15. Mel ty mnie ratujesz :P Podziw dla ciebie , że chciało ci się to pisać <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja znalazłam o 1 więcej skał niż ty tu zapisałaś ^^
    Jest ona tam gdzie padok druidów ale za padokiem napisz jak coś ze ja go znalazłam mam nadzieję, że mnie wysłuchasz . ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki mel jutro będę robić te misje z pomiarem :) mogę to dać na swojego bloga?

    OdpowiedzUsuń
  18. Klaudia Skygarden ja też już jestem lubiana i nie muszę aktywować tych kamieni. Poprostu nie mam tego czegoś różowego co lara na około xDDD. Najwyraźniej trzeba czekać.
    Pozdrawiam Kate Swiftnest

    OdpowiedzUsuń
  19. Mel jestem już lubiana w tej reputacji, i teraz nie mam tych kamieni, czy coś mi się zepsuło, czy po prostu już nie ma?(W sensie, że nie trzeba już im wykonywać pomiar)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą reputację można budować tylko do lubianej, więc wszystko jest w porządku ^^

      Usuń
    2. Chodzi o Krąg Błyskawicy, prawda? Mel, nie masz racji, buduje się tam do Podziwianej, i dopiero wtedy ma się te pomiary :)

      Usuń
    3. Chodzi o wewnętrzny krąg błyskawicy anonimie :P

      Usuń
  20. łoł bardzo mi się to pszydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wstawiłam na mojego bloga, rzecz jasna napisałam skąd pochodzi lista :D
    Bardzo przydatna rzecz tak wg ;*
    ~Agrest

    OdpowiedzUsuń
  22. Omg! A ja mierzylam te kamienie tylko w ghv, na zp i na fs XDD

    OdpowiedzUsuń
  23. Właśnie przez tą Eponę Cię wtedy znalazłam Mel xD Pamiętasz? Isabella Lightblanket jestem ;3 Wtedy na grupie z Cadence gadałyśmy :'')

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie rozumiem.. Jak w drugim dniu zadan?

    OdpowiedzUsuń
  25. A trzeba zmierzyc wszystkie kamienie, czy wystarczy do lubianej? Jak tak, to ile repki jest za jeden kamien?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do lubianej. Jeden kamień daje chyba 45 punktów repki.

      Usuń
  26. EE, nie za bardzo ogarniam te kamienie i wgl. ale mając 9 lvl dałam sis żeby sobie pojeździła gdzie chce, po jakimś czasie mnie woła, ja patrzę a przed nią stoi kamień który świeci i latają wokół niego iskierki. Jak sprawdzałam inne to się nie świeciły. O co chodzi? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie był to kamień na wyspie padok, bo taki jeden się świecił ;) Wiem data xD

      Usuń
  27. Przydatne ale mam pytanie ważne, jak się skończy pomiar to do kogo iść? Bo w ogóle nie czytałam co mówi Alex, proszę bo nie mam pojęcia :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam z tym problem... :c

      Usuń
    2. O mam ten kamień daje pd xD

      Usuń
    3. Nigdzie :) Po prostu po tym pomiarze klikasz na kamień ruiczny :) po prostu nie widać tego zielonego wykrzeknika, ale jest nad kamieniem :)

      Usuń
  28. Ej a jak wo gule zrobić Pandorę bo nie wiem powiedz proszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pandoria nie może zostać otworzona nawet dla graczy z 21 poziomem. (najwyższym) chyba że chodzi ci o sczeliny pandoryczne

      Usuń
  29. Mel, gdy zrobiłam pomiar kamienia runicznego(udany) , to do jakiej postaci mam iść odebrać PD? Poszłam do alex, nie mogę .. To do kogo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam ten sam problem pomóż!

      Usuń
    2. Jak już zrobicie, to klikacie znowu na kamień i wtedy dostaniecie PD. Nie musicie iść do żadnej postać :")

      ~Nadianek

      Usuń
  30. Nie trzeba chodzić do osób. Po prostu mierzysz a potem gadasz z kamieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam pytanie bo już wczoraj miałam lubiana w Wewnętrznym Kręgu Błyskawicy, nwm czy mam dalej robić z kamieniami runicznymi abym miała znów zadanie z główną historią lub jakiekolwiek zadania.. :\

    OdpowiedzUsuń
  32. Od którego levla robi się te zadanie z tymi kamiennymi runami?
    Pozdrawiam cię Mel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy będziesz mieć podziwianą w kręgu błyskawicy (pandoria) to będziesz mieć zadania z wewnętrznym kręgiem błyskawicy (kamienne runy).

      Usuń
  33. Jeden z kamieni jest jeszcze niedaleko Emmy w Dolinie Złotych Wzgórz. Na tym niewielkim wzgórzu na którym Meteor szukał swoich podków. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Dzięki Tobie zrobiłam to wszystko w dzień!

    OdpowiedzUsuń
  35. Hayo Mel!, twój blog jest fantastyczny! Ja zadania robię teraz szybko! Dziękuje bardzo, że dodałaś tak dużo informacji na temat zadań. :D

    OdpowiedzUsuń
  36. od którego poziom ma się te kamienie są przed szczelinami czy nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są po szczelinach pandorii, a level tak 18/19 zależy ile eventów (Sobótka, Wielkanoc, itp.) się robiło i ile odkładało tą repe ale min. 18 :)

      Usuń
  37. jak mam 17 lvl to mam takie zadanie żeby uruchomić kamień w valendale ze słońcem ale nie wiem jak

    OdpowiedzUsuń
  38. Brakuje mi 10 punków reputacji! Ogarnełam te wszystkie punkty.A czy te kamienie pojawią się też jutro?

    OdpowiedzUsuń
  39. twój blog jest świetny! bardzo użyteczny! twoje listy cs szczelin i run są bardzo przydatne pozdrawiam /Vilde Sweetwatcher

    OdpowiedzUsuń
  40. Mel, czy te kamienie są po pandorii? Proszę o odpowiedź! PS twój blog jest bardzo pomocny i ciekawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie jestem Mel, ale to chyba nic :) Tak te kamienie są po pandorii :)

      Usuń
  41. a u kogo trzeba potwierdzic kiedy się zrobi jeden kamień runiczny?

    OdpowiedzUsuń
  42. U kogo potwierdza sie kamiene runiczne?

    OdpowiedzUsuń
  43. Wbiłam "Lubiana" i już nie mam zadania z Alex, co robić? wbijać do 6000?

    OdpowiedzUsuń
  44. Do jakiego tytułu reputacji muszę to robić? Do podziwianej?

    OdpowiedzUsuń
  45. I ogólnie zostało mi 10 do lubianej , da sie zrobić wszystko w jeden dzień? Moja siostra zrobiła i jedna z dziewczyn napisała powyżej, że również zrobiła, a ja nie mogę znaleśc tego jedynego kamienia

    OdpowiedzUsuń
  46. Hejka Mel!
    Ostatnio sobie myślałam, że jak na moim blogu będzie dużo pomocnych rzeczy to będzie bardziej czytelny przez ludzi. Więc zaczynam od listy kamieni runicznych. Postaram się wszystkie kamienie odnaleźć, ale gdybym czegoś nie znalazła czy coś to pozwól, że sobie ściągnę, ale pistaram się sama bo mam już kilka. Jak bym coś ściągneła to dopiszę, że z twoją pomocą udało mi się wszystko zebrać :). Mam nadzieję, że się zgodzisz.
    ~Ama

    OdpowiedzUsuń
  47. Mell, bo ja mam problem, bo nie wiem gdzie się odbiera pomiar po zmierzeniu tego kamienia.. proszę o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli się nie mylę, to po zrobieniu pomiaru, musisz porozmawiać z tym kamieniem :)

      Usuń
  48. Mel mam pytanko bo ja pandorie już skończyłam tak w piątek i nie mam kmaieni runiczych co trzeba zrobić ? trzeba w nym normalnym kręgu błyskawicy być podziwianą ? Proszę odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
  49. A od którego poziomu mniej więcej są dostępne te zadania?

    OdpowiedzUsuń
  50. A jaką trzeba mieć repkę z szczelinami?

    OdpowiedzUsuń
  51. O jezuu *-* Dzięki tobie zrobiłam to w nie całą godzinę :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Kiedy pojawiły się zadania z kamieniami runicznymi? :D Miałam długą przerwę w grze i nie kojarzę żadnej aktualizacji z tym związanej, a jestem szalenie ciekawa kiedy to dodali ;) Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://starstableonline-mel.blogspot.com/2015/12/zadania-z-gowna-historia-gry.html?m=1

      Usuń
    2. Oooo dziękuję ^^

      Usuń
  53. Jaki trzeba mieć poziom w grze żeby można było wykonywać pomiar?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że to zależy jakie zadania ogółem będziesz robić, więc to nie zależy od poziomu, a pd wcześniej wbitych reputacji i zrobionych zadań. Nie, nie jestem w stanie Ci ich wymienić.

      Usuń
  54. jak odblokować te pomiary??







    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ''Jak wspomnieliśmy w zeszłym tygodniu, potrzebujecie reputacji "Podziwiana" w Kręgu Błyskawicy, musicie zamknąć wszystkie szczeliny pandoryczne, a także pomóc spłacić dług wobec Śpiącej Wdowy i uleczyć jej korzenie.''

      Usuń
  55. Na którym to lvl-u?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ''Jak wspomnieliśmy w zeszłym tygodniu, potrzebujecie reputacji "Podziwiana" w Kręgu Błyskawicy, musicie zamknąć wszystkie szczeliny pandoryczne, a także pomóc spłacić dług wobec Śpiącej Wdowy i uleczyć jej korzenie.''

      Usuń
  56. Mel od kiedy są kamienie?
    Rita Beepoulos

    OdpowiedzUsuń
  57. Hejka, jak zacząć te questy z kamieniami? Byłam na wyspie padok i ten kamień tylko stoi, mam sr i 18 lvl, wobiłam questy z fabułą. Proszę o odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz mieć pozamykane Szczeliny Pandoryczne, a co za tym idzie Podziwianą w Kręgu Błyskawicy, spłacić dług u Śpiącej Wdowy etc.

      Usuń
  58. Ja Cię podziwiam, że chce Ci się robić te wszystkie listy dla Nas <3

    OdpowiedzUsuń
  59. Można dokonać wszystkie pomiary kamieni w 2 dni, czy jest jakieś ograniczenie jak ze szczelinami?

    OdpowiedzUsuń
  60. Co zrobić kiedy mam towarzyską w wewnętrznym kręgu błyskawicy a nie mam aktywnych kamieni runicznych? :/

    OdpowiedzUsuń
  61. Hwjka może mi ktoś pomóc? Nie mam pojęcia o co chodzi z tymi kamiemiami. Wiem ze trzeba robic pomiary ale nwm kory kamienie sa aktywne w dany dzien. Prosze Mel. Odpisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli zacznie Ci się już ta reputacja, to codzinnie powinnaś mieć wszystkie kamienie aktywne. Przynajmniej ja tak pamiętam wbijanie tej reputacji. Tylko, że ma robiłam ją pod koniec grudnia 2015/ początek 2016 także mogło mi się coś pomylić. Nikt na innych blogach nie ma dokładnej listy, więc wszystkie kamienie powinny być codziennie do znalezienia.

      Usuń
  62. Hejka Mel. Jest sprawa, ponieważ gdy chcę robić kamienie runiczne one mi się nie świecą ani nie mogę ich robić. A mam już zrobioną na nie reputację. Myślę,że pomożesz.

    Anna Purplestorm :D

    OdpowiedzUsuń
  63. Aktualizacja: 21 maja
    Zostały dodane wymagania do listy. Jeśli skończyliście misje z głowną historią, na Wyspie Padok i teoretycznie odblokowaliście reputację w Wewnętrznym Kręgu Błyskawicy, ale w praktyce nie możecie jej robić, bo nie macie aktywnych kamieni- piszcie do Supportu. Może coś w plikach się uszkodziło..

    OdpowiedzUsuń
  64. PROSZE O POMOC KOMU ODDAJEMY KAMIENIE !!

    OdpowiedzUsuń
  65. Hej Mel ;3 Mam pytanie...Jeśli zrobię już ten pomiar, u kogo mam to zaliczyć?

    OdpowiedzUsuń
  66. Ejjj, mi się takie coś zrobiło, że zrobiłam "Wewnętrzny krąg błyskawicy" do poziomu "towarzyska" i już miałam zadania z ratowanie Justina, mój konik latał, itd. xD. To tak ma być czy mam jakiegoś buga i powinnam być lubiana?

    OdpowiedzUsuń
  67. Ej , co się dzieje z tym kamieniem w Stajni Jorvik obok G.E.D Obszaru Poszukiwań Delta ma wokoło siebie jakieś różowo-fioletowe cząsteczki , ko ło siebie jeszcze ma jakieś znaki które lecą do góry xd ... Co się z tym dzieje
    ? Oco z tym wszystkim chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  68. Mel pomóż. Zrobiłam już wewnętrzny krąg błyskawicy ,ale nie dawno wbiłam 600 reputacji i dalej nie mogę wbijać repki ,bo kamienie runiczne są wyłączone. Weszłam na drugi dzień dalej wyłączone. Wiesz o co chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  69. Dzięki w jeden dzień zrobiłam ,,Towarzyska" jeszcze raz dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  70. A dzisiaj już miałam zadania z uratowaniem Justina i jutro dokańczam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  71. Fajnie,że dodałaś...gdyby nie ta lista pewnie by mi to zajęło tydzień zamiast dwa dni (: Dzięki Mel :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Wielkie dzięki, wbicie repki dzięki Tobie zajęło mi 2 godziny. :D

    Pozdrawiam cieplutko. :D

    OdpowiedzUsuń
  73. Dużo pracy ale mapka naprawdę pomaga a do tego lista lokalizacji, wielkie dzięki. Dopiero co zaczęłam kamienie a już mam ponad połowę :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Bardzo pomocne Mel <3 Bardzo Ci dziękuję za to . Dzięki tobie , zrobiłam to w godzinkę , dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Jezu dziękuje <3 Dzisiaj dopiero zaczelam repke i juz jestem lubiana ^^

    OdpowiedzUsuń
  76. a u mnienie można zrobić pomiaru a robie repke pomiar mi nie działa :(((((

    OdpowiedzUsuń
  77. Dziękuje pomogłaś z repką :)

    OdpowiedzUsuń
  78. WoW <3
    Dzięki wielkie! Zrobiłam tą repke w jeden dzień dzięki mapce, a takto to bym chyba wieki robiła XD tak jak repe w DUD :P

    Lorraine Cathouse (może ktoś mnie zna XD)

    OdpowiedzUsuń
  79. Tylko,że na padoku druidów są trzy kamienie :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Dziękujeee
    A mam jeszcze pytanie ile trzeba mieć repki żeby to serduszko u alex na wyspie padok zmieniło się w zadanie

    OdpowiedzUsuń
  81. Trzeba wszystkie ? :c Ojejku... Jeśli tak to dużo będzie z tym zabawy..

    OdpowiedzUsuń
  82. Hej! Czy mogłabym taki spis kamieni jak i szczelin zamieścić na swoim blogu? Oczywiście zaznaczę, że jest to Twoje dzieło, Melisso!

    OdpowiedzUsuń
  83. Rozpiska bardzo pomaga, dzięki niej wczoraj się pofatygowałam, w tle muzyczkę włączyłam i wszystkie kamienie runiczne w następnym stopniu reputacji udało się zrobić w jeden wieczór.^^
    Julie Icecrest

    OdpowiedzUsuń
  84. Dziekuje że pokazałaś właśnie mam te zadania i chciałabym sobie je szybko zrobić :3 Nie moge si już doczekać pandorii :D DZIEKUUUUUJE ci z całego mojego serca :*

    OdpowiedzUsuń
  85. Niektóre mi się nie świecą , co muszę zrobić by się świeciły ?? Help me bo nie wiem co mam zrobić

    OdpowiedzUsuń
  86. Dzięki zrobiłam w jeden dzień XD

    OdpowiedzUsuń
  87. Hej bardzo mi pomogłaś,jestem już popularna w Wewnętrznym Kręgu Błyskawicy. Bez Ciebie nie znalazłam bym tych kamieni :p

    OdpowiedzUsuń
  88. Mam pytanko... A co to znaczy jeśli nie mam wbitej reputacji ale kamień runiczny obok Stajni Jorvik (obok Jarlaheim) się świeci ale nie tak dokończą jak na twoim zdjęciem? Wiem, że stary artykuł i w ogóle ale ciekawi mnie to

    OdpowiedzUsuń
  89. Jak nie mam odblokowanej epony to coś się stanie czy kamienie "resetują" się co 12 h?

    OdpowiedzUsuń
  90. Jak nie mam odblokowanej epony to coś się stanie czy kamienie 'odnawiają' się następnego dnia?

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach