Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

02 kwietnia 2017

Zajawka: Haflingery

calendar_month 02 kwietnia 2017

Cześć!

Chciałam ogłosić wszem i wobec, że wczorajszy post był tylko żartem i wcale nie dostawałam za zadania dodatkowych punktów doświadczenia, szylingów czy reputacji 😊
It's just a prank bro

Przejdźmy jednak do tej części, która już żartem nie jest! Chociaż przedwczoraj na instagramie zostało opublikowane związane z tym zdjęcie, które wielu uznało za właśnie taki kawał od SSO na prima aprilis. W opisie jest napisane, że Kalltersi zauważyli w DUD nowe konie, ale uciekły one, kiedy tylko przekazali nam tę wiadomość.


Jak się okazało, nie było to dowcipem i już dzisiaj zespół ujawnił nam zajawkę najnowszej, oczekiwanej dość rasy... Haflingerów, które pojawią się w Jorvik już 5 kwietnia!


Wow, szczerze miałam nadzieję, że ta rasa niedługo zostanie dodana. Podoba mi się to, jak zespół ukazał te konie w grze, wyglądają bardzo podobnie do tych prawdziwych. Są urocze i na pewno zapoluję na tego jaśniejszego :D

Co myślicie?

65 komentarzy:

  1. Ja na pewno kupię jednego z nich!

    OdpowiedzUsuń
  2. One są wspaniałe! Muszę je mieć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mel one są prześliczne ♥
    Można się w nich zakochać ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Są cudne :3 Jak myślicie będą za repke??

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście uważam, że konie te nie powinny być zbyt drogie, a podobne (moim zdaniem) to za bardzo nie są... Chyba na żadnego się nie skuszę

    Karla Sweetbaker

    OdpowiedzUsuń
  6. i co dumna jesteś z siebie??? A juz myslalam ze mi starczy z szylingów na nową e-fajke ale nie to byl jakis prank.......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nowa, gdzie kupić sobie e-fajke w sso
      mam hajsu jak lodu


      (od 3 lat na sso) ~ Sally Snowsmith

      Usuń
    2. >gdy jesteś mną i nie wiesz o co chodzi ;w;

      Usuń
    3. Gdy jesteś sobą i też nie wiesz o co chodzi ;-;

      Usuń
  7. Oby tylko nie były u Kalltersów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami cieszę się że mam 19 poziome i brak zadań, bo wtedy nigdy nie muszę się zamartwiac że jakiś koń albo aktu będzie dla mnie niedostępne C: Ale skoro pisali o dud, pewnie tam będą :/ ale moim zdaniem powinny też być dostępne dla młodszych graczy.
      Anita Archmountain

      Usuń
    2. Fajnie, gdyby przynajmniej jednego dali na terenie dla osób bez SR, by oni również mogli się nimi nacieszyć. Z drugien strony po prostu czuje to, że wszystkie będą właśnie u Kalltersów, przez co dostępne będą od 15 lvla.

      Usuń
    3. To, że ktoś ma mniejszy lvl czy brak SR nie oznacza, że jest młodszy A Arch XD

      Usuń
    4. Wiem, chodziło mi o niższy level, nie wiedziałam jak to ująć. W sumie mogłam napisać gracze z niższym levlem.

      Usuń
    5. Mi się wydaje, że będą w vale, byłam tam wczoraj i widziałam, ze są wolne boksy xd c:

      Usuń
    6. Jak będą w DUD u Kalltersów to pewnie będą na repke tak jak fiordy

      Usuń
    7. Gdy masz 20 lvl i o nic nigdy się nie martwisz (:

      Usuń
    8. U Kalltersów mam chyba nawet repkę wbitą na maxa :D

      Usuń
    9. U Krakersów da się tylko do popularnej chyba xD bo po możliwości kupna fiordow nie można dalej repy wbijać.

      Usuń
    10. Kaltersów^ Autokorekta :/

      Usuń
  8. Wow też mi się podobają są śliczne <3 wyglądają jak prawdziwe <3 sama jeździłam w realu na nim i kupie tego co ty czyli najjaśniejszego <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaśniejszy przecudny, kupię go 😄
    Anita Archmountain

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie kupię jednego haflingerka! A już chciałam kupywać tego mustanga z aplikacji Star Stable Horses,że sama wyhodowujesz i od 10 lvl możesz przenieść do gry za chyba 890sc? (?) Wiesz co mam na myśli? No ale lepszy jest haflinger a mustang może poczeka jeśli się nie rozmyśle za jakiś czas. Mam nadzieje że będą kosztowały do 900sc!

    OdpowiedzUsuń
  11. Raczej nie będą u Kalltersów bo po pierwsze - jest napisane, że od nich uciekły a po drugie Kalltersi mają u siebie masę fiordów.

    Sylvie Rivercake

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę to dziwne.. co robią haflingery na zimowej części mapy? O.o

      Usuń
  12. Mel, co sądzisz o tej SSOwej petycji - https://www.change.org/p/star-stable-entertainment-ab-star-stable-online-less-updates-with-quality-content-and-story-quests?source_location=minibar. Wątpię by to coś zmieniło, ale próbować można. XD

    PS. Nie jestem jej twórcą, po prostu ją widziałam i chciałam ci pokazać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie to nic nie zmieni, niektórzy gracze nie rozumieją, że tworzenie zadań, animacji i wszystkiego wymaga czasu. Zauważmy, że nowe zadania mają lepszą oprawę graficzną, więcej animacji, postacie się ruszają, a nie stoją jak słup soli i wszystko jest bardziej realistyczne. Zadania z fabuły są w trakcie robienia, sso wiele razy wrzucało różne zapowiedzi na instagrama, trzeba tylko czekać. Animator jest jeden, więc musi robić animacje dla koni, postaci itp. Zadania na pewno się pojawią, zakładam że jeszcze w tym roku. Trzeba być tylko cierpliwym. Jak ktoś ma problem, to niech stworzy inną grę o koniach z tyloma graczami, wieloma rasami koni, wielkim światem itp. Zakładam że zadania by się już pojawiły, gdyby nie przeciążenia serwerów, usuwanie głupich bugów i odejście starego animatora.
      Tak ogólnie to link do petycji nie działa, nie da się go nawet skopiować.

      Usuń
    2. ^zgadzam sié jak najbardziej (:

      Usuń
    3. Jeśli to ta co Dorian stworzyła to ją podpisałam, chociaż uważam, że aktualizacja raz na miesiąc nie sprawi, że będą dodawać lepsze rzeczy. Znając SSO dodaliby wszystkie rzeczy z całego miesiąca jak są aktualnie, tylko na raz :v

      Usuń
  13. W końcu moje haflingery *O* Są śliczne i już się nie mogę doczekać kiedy je kupię ^^ Mam nadzieję tylko że będą możliwe dla wyższych leveli a nie też dla noobów tak jak z lipicanami było ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli małe lvl to odrazu nooby, tak? Wiedzę, że ktoś tu ocenia po poziomie ;) Sama zaczynałaś grać i miałaś mały lvl.
      Pozdrawiam

      Usuń
  14. One są beauty! 😍 Natychmiast kupię!

    OdpowiedzUsuń
  15. Oby nie było trzeba wbijać większej reputacji niż na fiordy! ;_____;

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim zdaniem nie są jakieś brzydkie, ale żałuję że to właśnie je sso stworzyło :/ Rasa urocza, w prawdziwym świecie ma również wielu zwolenników, ale zespół nie jest w stanie się przy niej popisać nowymi maściami, a w dodatku moim zdaniem brakuje w sso wysokich sportowych koni jak np angliki..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle że angliki są w grze XD

      Usuń
    2. A kiedy SSO popisało się maściami?¿

      Usuń
    3. Goldi, np. przy Morganach ;-; mają wiele fajnych maści ;P

      Usuń
    4. Dla mnie tylko ta szara (myszata?), co została dodana jako ostatnia jest ciekawa (nie znam się na nazwach maści).

      Usuń
    5. Przychodzę z pomocą :D Ostatni Morgan dodany do gry jest siwy jabłkowity :) Gorąco polecam stronkę http://genetykaumaszczeniazwierzat.pl/konie/podstawowe/

      Usuń
    6. Rasa taka jak angliki, nie powiedziałam że nie ma ich jeszcze w grze ;) Chodzi mi o wysokie smukłe konie z długimi nogami, bo ostatnio dodają same krępe rasy choć nie mówię, ze są złe

      Usuń
    7. Ja tam czekam na odnowione araby :(

      Usuń
  17. Wsumie to fajnie, że mam 18 lvl, bo mam odblokowane wszystkie miejsca, to nie muszę, się martwić gdzie znajdą, się Haflingery :p

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale śliczny nagłówek ♥.♥

    A co do koni, na pewno zdecyduję się na zakup któregoś :3

    OdpowiedzUsuń
  19. Te konie są wspaniałe! Ja też poluję na jaśniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. co zrobić kiedy ta sztuczna inteligencja raptoryzacji (w skrócie sir XXd) nie działa ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielu osobom nie działała, niestety z racji tego, że ten dodatek dostępny był jeden dzień SSO nic nie zrobiło (chodzi o nie posiadanie Raptora latającego nad koniem).

      Usuń
  21. Na pewno kupię jednego! są naprawdę śliczne! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Sorry ale moim zdaniem nagłówek nie jest zbyt ładny -_- koń owszem wygląda całkiem realistycznie ale za to postać ,hmmm... + ikonki do poszczególnych stron na blogu kompletnie nie pasują do reszty tak samo zresztą jak nagłówki od postów. Warto też wspomnieć o tym że blog wydaje się węższy jakby można to ująć xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ciągu kilku dni ikonki (menu bloga) będzie również zmienione. Faktycznie, mogłyśmy dodać wszystko na raz, gdy już wszystko byłoby gotowe, wtedy wyglądałoby to fajniej, ale już trudno ;)

      Usuń
    2. A kolorystyka dodatków i cała reszta będzie zmieniana po menu.

      Usuń
    3. Moim zdaniem ikonki i nagłówek wyglądają super ;D

      Usuń
  23. Zajrzyjcie na Zapomniane pola, na farme Unfortunate Dews, tam jest pusta stajnia na 4 boksy. Nie zdziwię się jak haflingery trafią właśnie tam. Jeśli będą tam, to pewnie sobie jednego kupię od razu :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta stajnia od dawna tam stoi, i nie ma tam zadnch ludzi więc ja bym si zdziwiła gdyby to am haflingery trafiły.
      Anita Archmountain

      Usuń
  24. Mi też się postać nie podoba, jest straszna XD nie no serio boję się jej, ma taką straszną twarz D: To tylko moje zdanie xd

    OdpowiedzUsuń
  25. Mel, chciałam się spytać dlaczego już nie ma odcinków ,,Przeznaczenie". Jest to mój ulubiony serial i gdy chciałam powrócić do niego, żeby sobie przypomnieć go to już nie mogłam go znaleźć. Ani na twoim kanale, ani nigdzie indziej. Co się z nim stało? Pozdrawiam Violet ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio Mel odpowiadała na to pytanie na Instagramie. Głównie dlatego, że nie ma czasu i dobrego laptopa (chodzi chyba o lagi, które potem widać na filmie i renderowanie).

      Usuń
    2. Na podobne pytanie, pomyłka^ A co do danego serialu to pewnie jest na prywatnym.

      Usuń
  26. One są cudne ! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Szkoda, że mam dopiero 11 lvl bo bardzo mi się spodobały te konie a nie mam odblokowanej Epony, DUD i DZL:/ Mam nadzieję, że będą na terenie np.Valedale (?) albo coś w tym stylu 🙂 Nie chcę robić bugga 😣

    OdpowiedzUsuń
  28. Możliwe, że będą w DUD przy Nicku i prof. Einstein. Tam jest takie wolne miejsce, idealne na 3 koniki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja bym chciała żeby były w fp albo DZW

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach